• De nummer 1 voor tuinhuizen
  • Rechtstreeks kopen bij de fabrikant
  • Tot 10 jaar garantie op onze producten
  • Inzameling mogelijk op 10 locaties
Telefonisch advies onder: +4949428294004 Maandag - vrijdag, 09:00 - 17:00
  • Premium deal €100 discount on selected garden sheds + premium accessory pack with the code:  Premium100
  • Exclusive deal €150 discount on selected garden sheds + exclusive accessory pack with the code:  Exclusief150
  • Exclusive deal €150 discount on selected garden sheds + exclusive accessory pack with the code:  Exclusief150
  • Premium deal €100 discount on selected garden sheds + premium accessory pack with the code:  Premium100

Infothek

Infothek Navigation

Levering & verzending Terug naar het overzicht

Leveringen gebeuren meestal met een vrachtwagen van 40 ton (vrachtwagen met oplegger) en een vorkheftruck. De vorkheftruck rijdt tot 200m op verharde wegen.

Levering op onverharde wegen is niet mogelijk.

Helaas kunnen we geen vaste leveringsdata/gewenste leveringsdata geven, omdat onze expeditiebedrijven hun routes onafhankelijk plannen, afhankelijk van de ordersituatie.

Afhankelijk van het transportvolume heeft de expediteur ongeveer 2 weken nodig voor de planning. Het transportbedrijf zal je telefonisch of per e-mail informeren over de definitieve leverdatum.

Vanwege het vrachtwagenverbod in het weekend en op feestdagen zijn leveringen over het algemeen alleen mogelijk van maandag tot en met vrijdag. De exacte leverdatum is afhankelijk van de routeplanning en het aantal leveringen in jouw postcodegebied. De werkelijke leverdatum wordt je medegedeeld door de bezorger.

We leveren meestal met een vrachtwagen van 40 ton. Kleinere vrachtwagens kunnen we niet leveren. Daarom moet je ons een alternatief afleveradres geven. Het is ook mogelijk dat je een trailer met neerklapbare zijwanden regelt en dat de chauffeur het huis van de vrachtwagen op de trailer laadt op het afgesproken ontmoetingspunt. Belangrijk: de zijwanden van de trailer moeten neerklapbaar zijn, zodat deze met een vorkheftruck geladen kan worden.

Controleer na levering van je tuinhuisje de ontvangen goederen binnen 30 dagen op volledigheid en eventuele schade. Meld ontbrekende onderdelen en schade binnen deze periode aan ons, aangezien we later ingediende klachten niet kunnen accepteren.

Ga voor de inspectie van inkomende goederen als volgt te werk:

  1. Komen de geleverde goederen overeen met de bestelde goederen? 
  2. Komt het aantal pakketten overeen met de afleverbon?
  3. Is er schade aan de verpakking of aan de buitenkant van de goederen (bijv. vorkheftruckschade, gebroken plankkoppen, diepe krassen of deuken op plaatwerk)?
  4. Als je schade ontdekt, documenteer dit dan op de afleverbon van de expediteur. Je kunt het beste foto's maken van de schade en van de afleverbon met je opmerkingen in het bijzijn van de chauffeur.
  5. Controleer de geleverde goederen op verborgen schade/ontbrekende onderdelen zoals gebroken glas, natte schade, enz.
  6. Documenteer schade met behulp van de onderdelenlijst in het huis of met de leveringsbon die aan de goederen is bevestigd. Vul het aantal defecte onderdelen in en markeer ze. Maak zeker foto's van de beschadigde goederen!
  7. Vul ten slotte het klachtenformulier volledig in, upload de foto's naar het formulier en stuur het naar ons op.
  8. We zorgen nu zo snel mogelijk voor de afhandeling van de schade die je hebt gemeld.

We danken u voor uw steun!

Als er schade is aan je bestelling, maak dan foto's van de schade. Vul vervolgens het klachtenformulier volledig in, laad de foto's in het formulier en stuur het naar ons op.

In het geval van een klacht, gelieve ons niet te bellen, maar ons gewoon het ingevulde klachtenformulier inclusief foto's te sturen. We zullen elke klacht binnen 24-48 uur per e-mail beantwoorden.

Als je rekening houdt met de volgende zaken, kan je klacht het snelst worden verwerkt:

  • Breng ons binnen 30 dagen na levering op de hoogte van beschadigingen/defecte onderdelen. Helaas kunnen we latere meldingen niet accepteren.
  • Meld een klacht altijd schriftelijk bij ons via het klachtenformulier. Een telefonische melding kunnen we helaas niet in behandeling nemen, omdat we schade alleen kunnen beoordelen aan de hand van foto's.
  • Upload altijd foto's van schade die je ontdekt.

We leveren ook in Oostenrijk. De verzendkosten hiervoor vind je op de pagina met verzendinformatie.
Om naar Oostenrijk te bestellen, registreer je je gewoon in onze shop als klant en voer je je factuur- en leveringsadres in met het land "Oostenrijk". 
Selecteer vervolgens in de shop bijvoorbeeld je tuinhuisje en plaats het in het winkelmandje. De verzendkosten in het winkelmandje worden correct weergegeven zodra een Oostenrijks adres is ingevoerd bij het afleveradres.
Selecteer een betaalmethode, bevestig de algemene voorwaarden en rond de bestelling af door op "Kopen" te klikken.

Leveringen naar andere landen zijn mogelijk op aanvraag. Vul hiervoor ons contactformulier in

Het is voor ons belangrijk om een exact afleveradres te hebben en in welk huis/artikel je geïnteresseerd bent. We informeren dan individueel bij onze expediteurs naar de vrachtkosten en nemen contact met je op zodra we de beste prijs voor je hebben ontvangen. 

Let op: Alle kosten die worden gemaakt in het kader van leveringen naar niet-EU-landen, zoals invoer-BTW, zijn voor rekening van jou als koper.

In manchen Fällen ist es sinnvoll und erforderlich, Ihre Lieferung aufzuteilen.

Afzonderlijke items in uw levering, zoals sets voor dakbedekking van plaatstaal, kunnen sneller en veiliger rechtstreeks van onze leveranciers naar u worden verzonden. Kleine artikelen zoals dakgoten of verf raken gemakkelijk beschadigd of kwijt in grote expeditiezendingen.

Om u de levering van foutloze goederen te garanderen, ontvangt u daarom de accessoires per pakket en de plaatwerkproducten afzonderlijk van onze leverancier in het geval van leveringen per expeditie.

{ "@context":"http://schema.org/", "@id": "https://www.mcgarden24.nl/infotheek/vragen-en-antwoorden/bestellen-leveren/#faq", "@type":"FAQPage", "mainEntity": [{"@type":"Question","name":"Hoe vindt de levering plaats?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Leveringen gebeuren meestal met een vrachtwagen van 40 ton (vrachtwagen met oplegger) en een vorkheftruck. De vorkheftruck rijdt tot 200m op verharde wegen.Levering op onverharde wegen is niet mogelijk."}},{"@type":"Question","name":"Ik wil de levering op een specifieke dag ontvangen. Is dat mogelijk?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Helaas kunnen we geen vaste leveringsdata\/gewenste leveringsdata geven, omdat onze expeditiebedrijven hun routes onafhankelijk plannen, afhankelijk van de ordersituatie.Afhankelijk van het transportvolume heeft de expediteur ongeveer 2 weken nodig voor de planning. Het transportbedrijf zal je telefonisch of per e-mail informeren over de definitieve leverdatum."}},{"@type":"Question","name":"Ik wil de levering graag op vrijdag of zaterdag ontvangen. Is dat mogelijk?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Vanwege het vrachtwagenverbod in het weekend en op feestdagen zijn leveringen over het algemeen alleen mogelijk van maandag tot en met vrijdag. De exacte leverdatum is afhankelijk van de routeplanning en het aantal leveringen in jouw postcodegebied. De werkelijke leverdatum wordt je medegedeeld door de bezorger."}},{"@type":"Question","name":"Mijn straat mag niet gebruikt worden door een vrachtwagen van 40 ton of is te smal voor leveringen. Is bezorging nog mogelijk?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"We leveren meestal met een vrachtwagen van 40 ton. Kleinere vrachtwagens kunnen we niet leveren. Daarom moet je ons een alternatief afleveradres geven. Het is ook mogelijk dat je een trailer met neerklapbare zijwanden regelt en dat de chauffeur het huis van de vrachtwagen op de trailer laadt op het afgesproken ontmoetingspunt. Belangrijk: de zijwanden van de trailer moeten neerklapbaar zijn, zodat deze met een vorkheftruck geladen kan worden."}},{"@type":"Question","name":"Hoe voer ik een correcte inspectie van inkomende goederen uit?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Controleer na levering van je tuinhuisje de ontvangen goederen binnen 30 dagen op volledigheid en eventuele schade. Meld ontbrekende onderdelen en schade binnen deze periode aan ons, aangezien we later ingediende klachten niet kunnen accepteren.Ga voor de inspectie van inkomende goederen als volgt te werk:Komen de geleverde goederen overeen met de bestelde goederen? Komt het aantal pakketten overeen met de afleverbon?Is er schade aan de verpakking of aan de buitenkant van de goederen (bijv. vorkheftruckschade, gebroken plankkoppen, diepe krassen of deuken op plaatwerk)?Als je schade ontdekt, documenteer dit dan op de afleverbon van de expediteur. Je kunt het beste foto's maken van de schade en van de afleverbon met je opmerkingen in het bijzijn van de chauffeur.Controleer de geleverde goederen op verborgen schade\/ontbrekende onderdelen zoals gebroken glas, natte schade, enz.Documenteer schade met behulp van de onderdelenlijst in het huis of met de leveringsbon die aan de goederen is bevestigd. Vul het aantal defecte onderdelen in en markeer ze. Maak zeker foto's van de beschadigde goederen!Vul ten slotte het klachtenformulier volledig in, upload de foto's naar het formulier en stuur het naar ons op.We zorgen nu zo snel mogelijk voor de afhandeling van de schade die je hebt gemeld.We danken u voor uw steun!"}},{"@type":"Question","name":"Helaas zijn mijn goederen beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Als er schade is aan je bestelling, maak dan foto's van de schade. Vul vervolgens het klachtenformulier volledig in, laad de foto's in het formulier en stuur het naar ons op.In het geval van een klacht, gelieve ons niet te bellen, maar ons gewoon het ingevulde klachtenformulier inclusief foto's te sturen. We zullen elke klacht binnen 24-48 uur per e-mail beantwoorden."}},{"@type":"Question","name":"Gelden er deadlines of voorwaarden voor een klacht?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"Als je rekening houdt met de volgende zaken, kan je klacht het snelst worden verwerkt:Breng ons binnen 30 dagen na levering op de hoogte van beschadigingen\/defecte onderdelen. Helaas kunnen we latere meldingen niet accepteren.Meld een klacht altijd schriftelijk bij ons via het klachtenformulier. Een telefonische melding kunnen we helaas niet in behandeling nemen, omdat we schade alleen kunnen beoordelen aan de hand van foto's.Upload altijd foto's van schade die je ontdekt."}},{"@type":"Question","name":"Leveren jullie ook buiten Duitsland?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"We leveren ook in Oostenrijk. De verzendkosten hiervoor vind je op de pagina met verzendinformatie.Om naar Oostenrijk te bestellen, registreer je je gewoon in onze shop als klant en voer je je factuur- en leveringsadres in met het land \"Oostenrijk\". Selecteer vervolgens in de shop bijvoorbeeld je tuinhuisje en plaats het in het winkelmandje. De verzendkosten in het winkelmandje worden correct weergegeven zodra een Oostenrijks adres is ingevoerd bij het afleveradres.Selecteer een betaalmethode, bevestig de algemene voorwaarden en rond de bestelling af door op \"Kopen\" te klikken.Leveringen naar andere landen zijn mogelijk op aanvraag. Vul hiervoor ons contactformulier inHet is voor ons belangrijk om een exact afleveradres te hebben en in welk huis\/artikel je ge\u00efnteresseerd bent. We informeren dan individueel bij onze expediteurs naar de vrachtkosten en nemen contact met je op zodra we de beste prijs voor je hebben ontvangen.  Let op: Alle kosten die worden gemaakt in het kader van leveringen naar niet-EU-landen, zoals invoer-BTW, zijn voor rekening van jou als koper. "}},{"@type":"Question","name":"Mijn bestelling is gesplitst. Waarom?","answerCount":1,"acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"In manchen F\u00e4llen ist es sinnvoll und erforderlich, Ihre Lieferung aufzuteilen.Afzonderlijke items in uw levering, zoals sets voor dakbedekking van plaatstaal, kunnen sneller en veiliger rechtstreeks van onze leveranciers naar u worden verzonden. Kleine artikelen zoals dakgoten of verf raken gemakkelijk beschadigd of kwijt in grote expeditiezendingen.Om u de levering van foutloze goederen te garanderen, ontvangt u daarom de accessoires per pakket en de plaatwerkproducten afzonderlijk van onze leverancier in het geval van leveringen per expeditie."}}] }
© 2018 - 2025 McGarden24 GmbH / Alle rechten voorbehouden. Alle prijzen incl. BTW en plus verzendkosten. **Geldt voor leveringen binnen Duitsland.
powered by createyourtemplate
(function () { throw new Error('No Trusted Shops ID was configured in the backend. Cannot load badge!'); })();